Pages

Tuesday, November 30

Pärstä kuntoon

Jostain kumman syystä en ole pahemmin ehtinyt päivittää blogiani enkä sen kummemmin ole lukenut toistenkaan blogeja. Palailen ruotuun kotiin palattuani.

Tämä on viimeinen iltani Susan kotihotellissa Vegasissa. Vietimme ihanan päivän kierrellen kaupoissa, koska minun piti tehdä viime hetken ostokset.

Susa hermostui minun meikkausongelmiini, kun minulla tuo naamaan maalaaminen kesti aina niin kauan. Hän kehotti minua kokeilemaan BareMineral–puuteria, jota hän itsekin käyttää. Hänellä oli yksi puuteri, joka hänelle liian vaaleaa ja siksi hän ei voi sitä itse käyttää.



Minulle se sen sijaan sopi täydellisesti. Muutama sutaisu naamariin ja koko pärstä oli kerralla kondiksessa. Susa antoi kyseisen mineraalipuuterin minulle ja tänään minun oli sitten vielä pakko käydä ostamassa sitä lisää varastoon, sillä meikit ovat täällä halvempia kuin Lontoossa.

Ennen käytin Everyday Mineralsia ja suoraan sanottuna se on saatanasta (kuva alla). Puuteri tarttui sutiin kiinni ja suti näytti koko ajan saastaiselta. Lisäksi puuteri sotki koko huoneiston, vaikka sitä yritti kuinka hienovaraisesti levitellä.



Heitin vanhan sudin jo roskikseen, koska sen saastaisuus etoi minua. Ylemmässä kuvassa on siis uudet sudit, jotka ovat todella hyvälaatuiset eivätkä karvat tartu naamaan kiinni, kuten sitä Everyday Mineralsia sutiessa.

Susa teki minulle eilen mutanaamuon Dead Sea –tuotteella. Minulle tuotemerkki on ennestäänkin tuttu, joten siksi uskalsin hänen antaa sen tehdä. Minullahan on atooppineni iho, joka säikähtää helposti milloin mistäkin. Ihoni tuntuu vieläkin kosteutetulta eikä sitä kiristä

Susa antoi minulle ison kasan arvokkaita Dead Sea –tuotteita, joita hänellä oli vielä varastossa. Kiitos, Susa, miljoonasti kaikista vinkeistä ja ohjeista, joita olen sinulta saanut – sinä olet ammattilainen!



Ps. Heitin nuo kälyset Everyday Mineralsit roskikseen kuvaussession päätteeksi. Muuten, Susa on itse tehnyt kukka-asetelman, jonka edustalla tuotteet kuvasin. Kukka-asetelma oli yksi ensimmäisistä yksityiskohdista, jonka huomasin tänne tullessani.

Nyt jatkamme viimeistä iltaamme yhdessä, on vähän haikea olo, vaikka nauramme koko ajan.

8 comments:

  1. Varmaan on haikeaa lähteä.

    Terveisiä Susalle!

    ReplyDelete
  2. Hyvältä on lomasi kuulostanut.

    Itellä on noita molempia meikkimerkkejä ja kummassakin on hyviä ja huonoja puolia.

    ReplyDelete
  3. Susu: Kyllä, aika on lentänyt kuin siivillä. Ja silti tuntuu, että aika loppuu kesken.

    Sinuakin olisin halunnut tavata pidempään, ystäväni! Susalta terkkuja, syödäään tässä juuri salaattia ja juodaan ”kaakaota” :D

    ii: Kiitos, tämä on elämäni paras loma – minulla on ystävä!

    Kerrohan minulle kokemuksistasi noista meikkimerkeistä, jookos!

    Everyday Mineralsit ovat halpoja, mutta minun naamani ei kestänyt sitä jynssäämistä, mitä EM vaati. Ja ne tarttuvat sutiin.

    Laadukas meikki ei pilaa sutia eikä naamaa. Pieni ripaus Barea riittää ja lärvi näyttää ihmiseltä.

    Minusta on vähän outoa, ettei noita EM voi edes testata ennen ostamista, koska niitä myydään vain netissä.

    ReplyDelete
  4. Voi, nyt se sitten loppuu. On kuulostanut ihan älyttömän kivalta, ja on aina tylsää, kun kiva loppuu.

    Mutta itsekkäästi ajattelen, että onpa kiva, kun kohta ehdit taas ehkä bloggaamaan enemmän... :) On ollut vähän ikävä.

    ReplyDelete
  5. Mukavaa viimeistä iltaa Susan seurassa! Takuulla tulee haikeeta,molemmille,ja iso aukko alussa,mutta onneksi olo sitten hieman paranee.Mutta olet löytänyt ihanan ystävän,upeeta.
    Mäkin käytän noita Bara Mineralsin tai Bare Escentuals tuotteita,tilaan Englannista kun niitä ei ole täällä.Ovat todella hyvät!Ja Kuolleen meren tuotteet ovat hyviä kanssa,ihana Susa kun laittoi kasvosi kondikseen:-)

    ReplyDelete
  6. Voi, on varmaan tosi haikeeta palata kotiin, kun Susa on sua niin ihanasti hemmotellut siella kotihotellissa.

    ReplyDelete
  7. Ihanaa, etta pystyin auttamaan sua sulle sopivien meikkien kanssa.

    Itse myos tilasin ne samplet Everyday Mineralseilta, koska ajattelin, etta maksan liikaa turhaan, mutta mulla lensi Everyday Mineralsit roskiin parin kokeilun jalkeen.

    Ovat tosiaan puolet halvempia, mutta joskus kannattaa maksaa laadusta mielestani, olematta SNOBI. Mineraalimeikkia ei tarvitse hieroa, eika sudin pitaisi jaada "likaiseksi". Sen pitaisi tuntua ja nakya, kuten ei olisi edes meikkia naamassa. Ja koko meikkaus kestaa BareMineralseilla pari minuuttia, ilman SOTKUA.

    Vahan pelkasin tehda sen kasvohoidon sun atooppiselle iholle, mutta tosi ihanaa etta Dead Sea tuotteet sopivat sulle.:)


    Ja sorry, menee ihan kosmetiikkakommentiksi, mutta sudit ovat mineraalimeikkien A & O, sulla on nyt tosi hyvat sellaiset. :)

    p.s. Sanoin jo Benille, etta olet tulossa tanne mun synttareille. ;D

    ReplyDelete
  8. Penni: Oli kyllä elämäni paras reissu ja mielelläni olisin jatkanut sitä. Mutta seuraavalla kerralla sitten.

    Olen käynyt välillä kurkkimassa blogiasi reissunkin aikana, mutta en ole kaikkea lukenut.

    Nyt onkin sitten luettavaa varastossa, mikä on hyvä asia, sillä niin kauan kun täällä on lunta, en aio kovin pitkälle itseäni ulkoistaa ;) Minullakin on ollut ikävä sinun juttujasi! Laitan sinulle mailia soon.

    Yaelian: Olen nukkunut tosi paljon siitä lähtien kun tulin kotiin. Päivät ovat ihan sekaisin vielä, mutta kaipa se tästä taas palautuu ennalleen. Ja minusta ja Susasta tuli tosiaan tuon kuukauden aikana todella hyvät ystävät – koko reissu oli odotusten ylitys! :-)

    Hamstrasin noita bareMineralsin tuotteita Vegasista, koska ovat varmaan halvempia siellä. Täytyy jossain vaiheessa tehdä täällä hintavertailu ;-)

    Itkis: Niin olikin haikeaa palata kotiin.

    Susa: Olen nyt kokeillut paria Dead Sea kasvovoidetta eikä naama ole räjähtänyt vieläkään :D

    En olisi ikinä ostanut itse niitä, koska ovat sen verran arvokkaita, etten uskalla räjähdysvaaran takia ilman testausta niitä ostaa!

    Mutta jatkossa uskallan ostaa niitä, vaikka ei kyllä tarvitse vähään aikaan sellaista miettiä, sillä sinulta saamalla varastolla pärjään pitkään, kiitos vielä!

    Ajattelin tänään käydä tuossa ”kylällä” hengaamassa eikä meikkaaminen tunnu ollenkaan työltä. Voisin kyllä mennä ilman meikkiäkin, mutta haluan kokeilla sitä täällä kotonakin ;D

    Ps. Hienoa – kun asiat sanoo ääneen, ne toteutuu helpommin... ;D

    ReplyDelete

Kiitos paljon kommentistasi! Vastaan kaikille joko yhdessä tai erikseen (yleensä erikseen). Joskus vastaaminen voi vähän kestää, mutta ei kannata huolestua - vastaan kyllä :)