Pages

Saturday, May 12

Kukaan ei saa koskaan tietää



Minä juoksen metsässä
jossa edes ruoho ei kasva,
jota oksat suojelevat
tavoitellen jotakin sellaista, jota
en koskaan voi
saada

Minä etsin merta
jota en löytänyt,



Sillä



siellä missä ulappa kohtaa taivaanrannan
sieltä minä haluan itseni löytää
irrallisena elämäni tuskasta
palana taivasta ja merta


Kauas jää todellisuus
minun laulustani
Laulusta, jota
kyyneleeni tahdittavat
suruni lyö rytmin

ja
ääneti avautuvat huuleni,
jotka tarinani sinetöivät.

23 comments:

  1. Waaau, mikä runosuoli sulla sykkii!! kaunis toi eka kuva.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitokset, Amalia <3 Pakko muuten nyt paljastaa, että eka kuva on manipuloitu. Tuollaista maisemaa ei ole oikeasti olemassakaan!

      Delete
  2. Kuvasi ovat upeat;nuo voisivat olla postikortteja! Ja surullisen kaunis runo..

    ReplyDelete
  3. Huh, meni ihan kylmät väreet, kun tuota runoa luin. Tunnelma siinä on ihan minun, en olisi paremmin itse osannut kuvata. Ja ihana tuo alempi kuva! Toinenkin toki on hieno, mutta merimaisema vetoaa aina minuun erityisesti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiits, ystäväinen <3 Runo on vanha, mutta ajattelin sen silti tänne läväyttää.

      Merimaisema on muuten Suomesta, Lauttasaaresta! Minun oma keidas, jonne usein fillaroin Suomessa asuessani.

      Delete
  4. Haikeaa,ikävöivää on runosi.

    ReplyDelete
  5. Niin kaunista... minullakin kylmiä väreitä meni runoasi lukiessani. Myös omaa tunnelmaani siitä löydän. Oi miten tahtoisinkaan tuolla meren äärellä istua....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiits, Kiiris (ihanaa, käytän nyt lyhennettä) <3

      Merimaisema on tosiaan eräs keitaani Suomessa. Merta on joskus vähän ikävä. Sitä että näkee niin kauas kuin jaksaa katsoa.

      Delete
  6. Sieltä minäkin haluaisin itseni löytää.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehkä jonain päivänä, Mayo :))

      Delete
  7. Yleisesti: Minulla tökkii bloggeri tosi paljon. Ei pelkästään kommentointi, vaan jopa blogeihin pääseminen. Yleensä pitää ladata sivu useaan kertaan ennen kuin pääsen mihinkään blogiin. Koskee siis kaikkia Bloggerin blogeja.

    ReplyDelete
  8. Aivan mahtava tämä kohta:
    "siellä missä ulappa kohtaa taivaanrannan
    sieltä minä haluan itseni löytää
    irrallisena elämäni tuskasta
    palana taivasta ja merta"

    Sinulla on kyllä sana hallussa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitokset kannustavasta kommentista :))

      Delete

Kiitos paljon kommentistasi! Vastaan kaikille joko yhdessä tai erikseen (yleensä erikseen). Joskus vastaaminen voi vähän kestää, mutta ei kannata huolestua - vastaan kyllä :)