Pages

Friday, November 20

Menin ja tulin!


Minulla on ikävä kirjoittamista. Sellaista vapaata kirjoittamista, marmattamista ja muuta. Kirjablogiini harvemmin viitsin muuta kuin kirjajuttuja kirjoitella, vaikka haluja periaatteessa olisi. Koen, että asiallinen (heko heko) blogini menee siinä ihan pilalle.

Siksipä aion herättää Kello viiden teen syanideineen henkiin, kun tämä kerran täällä edelleen on. Mitäpä sitä uutta perustamaan.

Olen täällä nähtävästi avautunut kämppämme putkivuodosta ja remontista, joka ei etene. Paljon on tapahtunut sen jälkeen paitsi ehkä remontin suhteen. En tiedä, koska muutimme jo pari vuotta sitten pois kyseisestä läävästä. Nyt on pullat kivasti uunissa (en ole kuitenkaan raskaana) ja asumme ehjässä kodossa edelleen Lontoossa.

Nyt olen Suomessa, mutta koti-ikävä kolkuttelee jo. Kaipaan omaa sänkyä, omaa kotia, tuttuja maisemia. Ja kulmakarvojen lankaajaa: puskat rehottavat jo aika pahasti, mutta en uskalla niitä itse nyppiä, koska revin kuitenkin vahingossa kaikki pois.

Niin että olen palannut ja tyyli säilyy samana eli sitä ei ole.On ollut ikävä niitä blogejakin, joiden seuraaminen jäi lopettaessani tämän. Mutta kaikelle on aikansa ja nyt on taas aika palata "juurille". See ya!

20 comments:

  1. Ihanaa! Onnittelut! Olenkin kaivannut elämääni lisää syanidilla terästettyä teetä, kun olen juonut liikaa(?) vihreetä teetä terveysjuomanan(vaikka olenkin vannoutunut kahvi-ihminen) :D Kyllä tähän maailmaan marmatusta mahtuu, Anna palaa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onpa kiva kuulla! Minäkin olen enemmän kahvi-ihminen, teetä juon noin kerran vuodessa jos silloinkaan :D Eli periaatteessa ihan kusetusta koko blogin nimi ;)

      Delete
  2. Jeee, ihanaa!!! :)
    Olen kaivannutkin juttujasi, joten tervetuloa takaisin. :)

    Suomessa on synkkää ja kurjaa, ja vettä sataa v*ttu koko ajan! Että kyllä minäkin Lontooseen kaipaisin täältä...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos, tuskin maltan odottaa että pääsee taas kunnolla bloggaamaan ja lukemaan toisten blogeja. Olen edelleen Suomessa ja käytössäni on kamala läppäri, jolla on vaikea kirjoittaa.

      Alussa säät sallivat aurinko paisteli. Sittemmin eivät ole juuri sallineet eikä aurinkoakaan ole näkynyt _vähään_ aikaan. :D Luonnollisesti myös sairastuin, kuten perinteisiin kuuluu tullessani Suomessa käymään. Mutta nyt jo voiton puolella!

      Delete
  3. Kiva homma! Kas kun satuinkin juuri kurkistamaan lukulistaani :)

    No, kukas nyt ei Lontooseen kaipaisi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kukapa ei kotiinsa kaipaisi - oli se sitten missä tahansa. :) Kiva nähdä sinuakin!

      Delete
  4. Replies
    1. Kiits Amalia, pää pursuu ideoita jo :)

      Delete
  5. Voi kun mukavaa, että olet tullut takaisin. Tosin olen aika laiska lukija ja kirjoittajakin nykyisin itse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minäkin olen ollut laiska kirjoittamaan (paitsi kirjoista sinne toiseen blogiin) ja lukemaankin toisten blogjea. Nyt on taas uutta intoa. Ei se määrä vaan laatu - muista sinä se :))

      Delete
  6. Ihan parasta että tulit takaisin! Mä oon asunut samoilla hoodseilla, jos siis yhä asut sillä suunnalla missä aikaisemmin oletan sinun asuneen. Oletko muuten käynyt Eelpie islandilla? Onko siellä vielä se talo jonka puutarha on pulleena barbeisra ym jutuista? Olisi varmaan ihan sun näköinen paikka! Hitsi että mulla on Englantia ikävä! Nauti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heippa kuka oletkin. :)) Ja oikeaan taidat osua eli samoilla huudeilla edelleen. Vain parin kilsan päässä edellisestä kämpästä.

      Eelpie islandilla olen käynyt muutamia kertoja. Sehän on avoinna yleisölle vain pari kertaa vuodessa, mutta yritän joka kerta päästä käymään, koska olet aivan oikeassa - se on juuri minunlaiseni paikka. :)

      Kirjablogissani on muutama kuva kys. paikasta, jos kiinnostaa. Täytyykin muuten tsekata, milloin se on seuraavan kerran auki, etten vaan missaa!

      http://mainoskatko.blogspot.fi/2014/12/rytokasat-lontoossa.html

      Delete
  7. Hei mahtavaa - olet vihdoin tehnyt comebackin!! *Ja yleisö menee villiksi* =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, tuskinpa noin. :D Mutta kiva olla takaisin!

      Delete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Hei, ilokseni huomasin, että teessä on taas syanidia. Heh...
    Mamma täällä vaan rypistyy ja vanhenee, en ole paljoa blogistaniassa vieraillut.

    Hyvää Joulua!

    ReplyDelete

Kiitos paljon kommentistasi! Vastaan kaikille joko yhdessä tai erikseen (yleensä erikseen). Joskus vastaaminen voi vähän kestää, mutta ei kannata huolestua - vastaan kyllä :)